طرح‌های توجیهی

خدمت طرح‌های توجیهی ایران‌تز چیست؟
طرح‌های توجیهی

طرح توجیهی همانطور که از نامش پیداست، بررسی توجیه‌پذیری انجام فرآیند یا کاری است. یکی از قدیمی‌ترین دپارتمان‌های تدبیرساز، فعالیت در حوزه طرح‌های توجیهی است. در گزارشات طرح‌های توجیهی، باید مشخص شود فعالیت مورد نظر، به لحاظ اقتصادی، مالی و فنی، آیا توجیه‌پذیر است یا خیر؟ این کار از طریق استخراج نسبت‌های مالی و اقتصادی، بررسی وضعیت بازار، عرضه و تقاضا، صادرات و واردات و تحقیقات بازار، انجام می‌گیرد.

یکی از سوابق تحقیقاتی مهم تدبیرساز، همکاری با وزارت صنایع در سال 1385 در زمینه تهیه گزارش مربوط به طرح‌های توجیهی اقلام خاص آن زمان بود. زمینه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری مطرح شده بودند. برخی از مهمترین طرح‌های توجیهی که تدبیرساز به سفارش وزارت صمت در سال‌های 1384 و 1385 انجام داد به قرار زیر می‌باشد:

طرح‌های فوق، گوشه کوچکی از طرح‌های توجیهی است که در 15 سال اخیر، تدبیرساز افتخار همکاری و تدوین و انجام صفر تا صد آن‌ها را در کارنامه خود دارد.

در بخش طرح‌های توجیهی، خدمات زیر ارائه می‌گردد:

مطالب مرتبط با طرح‌های توجیهی

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 917
بازخورد کاربران در مورد طرح‌های توجیهی

امتیاز به این مطلب

Stars